What you
say and how
you look

Sidder I og tænker:

Who cares?

Grundlæggende er folk jo bedøvende ligeglade…

Det er hård fakta. Folk lytter og husker den gode fortælling, den gode historie, men kun hvis den  er værd at huske. Hvis den betyder noget for os. Hvis den sætter noget på spil. Noget vi kan opnå eller undgå. 

Vi kan aldrig styre hvordan omverdenen skal opfatte vores fortælling, men vi gøre os umage og forsøge, at påvirke de mekanismer, der skaber forventningens glæder og indfrier med en kundeoplevelse, der er stemt med kundeløftet .

Styrk kommuni­ka­tionen af jeres kundeløfte 

Vi møder ofte kundeløfter, der ikke er helt i tråd med virkeligheden og som bygger på en forkert selvopfattelse.

Så det handler om at tage skyklapperne af og være traditionen utro.

Vi udfordrer jeres selvopfattelse og arbejder os ind på hvordan jeres værditilbud skal formuleres, så nytteværdien i jeres produkter og services står skarpt og fremhæver jeres unikke selling points og giver jer konkurrencekraft.

format_shapes

Brand Design Manuel

Jeres brand design er virksomhedens visuelle DNA. En designmanuel er en organisk størrelse, der udvikler sig over tid. Det grafiske design med billedstil, farver, fonte og tone skal understøtte virksomhedens identitet og skabe et indtryk, der effektivt formidler kernefortællingen igennem de valgte mediatouchpoints med enkle virkemidler.

Webdesign og brugeroplevelse

De visuelle designelementer skal også bruges til at skabe en visuel disponering af webdesign. Her skal designmanualen bruges som afsæt til at skabe den rette brugeroplevelse - User Experience. Dette kaldes UX design og her arbejdes der med sitets informationsarkitektur, disponering, content, interaktionsgrad og ikke mindst målet om at konvertere frem mod en bestemt handling. Vi tænker altid udefra og ind!

Vores mindset tager udgangspunkt i hvad brugerne ønsker, og efterspørger af information og vejledning under kunderejsen. Vi sætter os i brugerens sted og skaber en helt grundlæggende informationsarkitektur hvor hvert besøg på websitet skal følge en plan, som vi kalder "The path to conversion". 

Med andre ord betragter vi hvert besøg på websitet som en fysisk kunde i butikken. Hvilke rute skal følges, og hvilke typer af content skal de møde for til sidst at ende med at sige ja tak med en konvertering eller et køb. 

Vi tager en helt holistisk tilgang til din hjemmeside for at sikre, at besøgende får den viden og information de står og har brug for nu og her. Hver en landingpage, underside, aktiveringsknap og call to action vurderes og iscenesættes omhyggeligt for at opbygge en kunderejse, der opbygger tillid og fremmer konvertering.

 

webdesign

Kig med bag kameraet til Kassow Robots videoshoot:

wb_sunny

Tekstforfatning, Copywriting

Vi er specialister i at udvikle indhold til videnstunge og komplekse budskaber. Det kræver en god potion erfaring og forretningsforståelse at forstå, hvad I laver og hvad I gør og få formuleret et præcist kundeløfte som websitet bygges op omkring. Vi har gennemtestet viden om hvordan komplekse budskaber bliver lettere at afkode.

Groft sagt, så er en virksomhed usynlig, hvis ikke den har et website, der er velkomponeret, velprogrammeret og gennemtænkt, så det kan danne det naturlige omdrejningspunkt for alle de værktøjer, der i dag hører med til en effektiv digital markedsføring.

Kan kode være smukt?

Hos Convince arbejder vi ikke med programmering i ét rum og design i et andet. For os er der tale om to sider af samme sag. Begge dele er kreative discipliner, der skal fungere som en helhed for at et website kan fungere optimalt. Derfor arbejder både grafiker og programmør hånd i hånd, når vi skal sikre, at jeres visuelle identitet skinner igennem på jeres website.

Det levende agile website

Ud fra en historisk betragtning er websiteprojekter både vokset i størrelse og kompleksitet. Opbygningen af denne type website kræver en stor indsats – af både interne og eksterne ressourcer. Men det giver sjældent hverken forretningsmæssig eller økonomisk mening mere. Derfor tager vi en trinvis, fleksibel tilgang til mange af de websites som vi bygger. For at opnå de bedste resultater skal hjemmesider leve og udvikles og tilpasses organisk med markedet – De skal være agile.



Sådan så det ud da Saniscans produkter blev kunstfærdigt fotograferet:

 

 

"Og for 32 minutter siden sad du i møde på kontoret"

Brand DNA, key visuals og interessante vinkler

Seneste nyt fra bloggen

wb_incandescent

Vi kan analysere og researche alt det vi vil. I den sidste ende er det kreativiteten, der gør forskellen