Nyt 360°
marketing-
program

Undgå dead-ends og få mere omtanke i kommunikationen!

 

Vores metode er ikke bygget på tilfældigheder

Vores full service markedsføringsprogram skaber en rød tråd i jeres aktiviteter, og sikrer at de understøtter hinanden. Vores koncept, metoder og værktøjer er så gennemtestede, at vi tilbyder effektgaranti for vores arbejde så I har sikkerhed for, at jeres markedsføring rent faktisk fører til noget. 

Vi samler vores team af strategirådgivere, kreative konceptudviklere, fotojournalister og IT specialister omkring jeres forretningsgrundlag og sammensætter et skræddersyet markedsføringsprogram som vi eksekverer igennem vores koncept LEADLoop™.

Download casestudiet:
Casebook: Grafer kan også være smukke
 

thumb_up_alt

It´s all about people and how you make them feel

Mange af vores kollegaer elsker at tale om data. Og det er bestemt også vigtigt,  men det er kun et middel til at nå målet; at skabe gode kundeoplevelser. Start med at forstå morgendagens kunder. What's really on their mind? Giv dem en AHA oplevelse med indhold de kan relatere til og skab lysten til, at de ønsker at vide mere.

Customer experience is the brand

Vores opgave ligger i at skabe leads. Jeres opgaver ligger i at levere en betjening og et after-sale, der giver jeres kunder lysten til at komme igen og anbefale jer til venner og netværk. 

Jeres KUNDEREJSE integreres i vores LEADLOOP MODEL.

At processen looper kan også betragtes som kunderejsens økosystem. Kunderejsen stopper i princippet aldrig, men det hænder, at en kunde falder ud af loopet. Det kan skyldes en skuffende oplevelse eller at kunden er blevet fristet af et alternativ. Der er mange muligheder for at vedligeholde eksisterende kunder eller genaktivere drop-outs. Opbyg emaillister, brug de sociale medier, lav genaktiveringskampagner med gode tilbud, inviter til åbent hus – mulighederne er mange.

 

Sådan tænker vi kunderejsen fra start til slut

Et vigtigt succeskriterie i aktiveringen af kunderejsen er at alt kommunikation og alle aktiviteter skal have et formål. Tænk en potentiel kundes første besøg på jeres website ind i en path to conversion. Det vil sige en rute ud fra modellen attract – convert – close. Rent praktisk opsættes content pages, der er den sælgende informationsside. På denne side ligger der et motiverende tilbud til at fortsætte kunderejsen, også kaldet call to actions. Dette tilbud ønsker kunden at indfri og bliver nu mødt af en kontaktformular. Nu er et ukendt lead blevet til et kendt lead og interaktion er sat igang i form af:

  • Download af brochure
  • Tilmelding til nyhedsbrev
  • Ønsket om at blive kontaktet af en sælger
  • Mødebooking
  • Bestilling af vareprøve
refresh

Kunderejsens mediatouchpoint

I kunderejsens faser skal I foretage de rette valg af kanaler, der kan skabe kontakt. I analysen der ligger forud for beskrivelsen af jeres personas har I undersøgt personaernes foretrukne medievalg. Disse danner grundlag for jeres prioriterede kanaler – jeres touchpoints.

Outsource jeres marketingafdeling og få 8 specialister og et LEAD program med i købet.
Fra 18.000 DKK./md

Kommunikation og markedsføring er blevet en krævende disciplin, der skal være LIVE 24/7 og møde kunderne i det rigtige medie med inspirerende budskaber, der giver dem lyst til at vide mere og skabe interaktion.

Det er lettere sagt end gjort. Det er tidskrævende og kræver mange interne ressourcer.   

list

Vores LEAD program er et grundlæggende system som består af én kerneopgave, der tager udgangspunkt i jeres markedsføringsstrategi, med det klare formål at erhverve nye kundeemner, der konverteres til et salg. Men ikke nok med det.  Det åbner også mulighed for at opbygge langsigtede kundeforhold.

Da dine potentielle kunders interesse ofte bliver vækket online, er kvaliteten af ​​din virksomheds digitale tilstedeværelse særligt vigtig i markedsføringen. Vi matcher jeres content til den fase jeres potentielle kunder er nået til i købsprocessen. Når vi har tiltrukket opmærksomheden og skabt en kvalificeret kontakt med permission overføres de kvalificerede kundeoplysninger til salgsafdelingen, der nu har et varmt lead at arbejde med.

For at styre kundeemner og adressere målrettede kontakter og budskaber kobles jeres CRM-system på LEAD programmet. Hermed lagrer vi oplysninger om tidligere aktiviteter og interaktioner. Dette giver jer mulighed for at administrere og evaluere kundeemnerne med en LEAD score. Alt sammen indenfor persondataforordningens retningslinjer for lagring af kundedata.

Brug kundedata rigtigt

Der er meget data tilgængeligt, men udgangspunktet må være, at vi bruger data til at lære kunderne bedre at kende. Når data opsamles og bruges rigtigt i marketing automation software f.eks HubSpot kan vi lære mere om en kundes adfærd

I kan trække interessant data fra Google og Facebook, men pas på med en logisk overfortolkning. Det kan friste jer til at lægge alle æg i én kurv – i den aktivitet der tiltrækker og konverterer bedst. Google analytics er orienteret omkring last click, hvilket vil sige, at det er den kanal, der leverer det sidste klik, der får æren. Analyser viser at det billede er alt for ensidigt.

Seneste nyt fra bloggen

check_circle_outline

Vi planlægger og styrer din markedsføring, så du kan gøre det du er bedst til.