NYT 360° MARKETING-PROGRAM

“Digitale kunderejser er i virkeligheden ret simple. Komplekse. Men simple.”

Det handler om at være på det rette sted, på det rigtige tidspunkt med det rette budskab.

Den digitale transformation og datadrevet marketing stiller helt nye krav til kommunikation og markedsføring i 2020. Nøgleordene er øget relevans og større effekt.

Sammen udvikler og implementerer vi jeres marketingplatform med udgangspunkt i kundernes informationsbehov og adfærd. Det kan lyde som en stor og omfangsrig proces, men det behøver det ikke at være.

Vi tror på, at forenkle for at forstærke. At reducere kompleksiteten og samtidig opnå større gennemslagskraft.

Vi bidrager med vores gennemtestede  LEADLoop™ program med værktøjer, der er enkle at implementere. Vores team af strategirådgivere, kreative konceptudviklere, fotojournalister og IT specialister skræddersyr et marketingprogram der fremhæver jeres konkurrencekraft og kundeløfte på tværs af de relevante mediekanaler; paid, owned, earned.

hvid-like

"It's all about people and how you make them feel"

Mange af vores kollegaer elsker at tale om data, og det er bestemt også vigtigt. Men det er kun et middel til at nå målet; at skabe gode kundeoplevelser.

Start med at forstå morgendagens kunder. Hvilke behov skal de have løst og hvad er der på spil ? Giv dem en AHA oplevelse med inspirerende indhold de kan relatere til, og skabe lysten til en samtale.

Vores opgave ligger i at skabe leads. Jeres opgaver ligger i at levere en betjening og et after-sale, der giver jeres kunder lysten til at komme igen og anbefale jer til venner og netværk. 

aha-wauw-leadloop

KØBSPROCESSEN INTEGRERES I VORES LEADLOOP MODEL

Kommunikation og markedsføring er blevet en krævende disciplin, der skal være LIVE 24/7 og møde kunderne i det rigtige medie med inspirerende budskaber, der giver dem lyst til at vide mere og skabe interaktion.

Vores LEAD program er et grundlæggende system som består af én kerneopgave:  
at erhverve nye kundeemner, der konverteres til et salg. Et vigtigt succeskriterie i aktiveringen af kunderejsen er at alt kommunikation og alle aktiviteter skal have et formål.

Tænk en potentiel kundes første besøg på jeres website ind i en path to conversion.
Det vil sige en rute ud fra modellen attract – convert – close.

Kunderejsens mediatouchpoint

I kunderejsens faser skal I foretage de rette valg af kanaler, der kan skabe kontakt. I analysen der ligger forud for beskrivelsen af jeres personas har I undersøgt personaernes foretrukne medievalg. Disse danner grundlag for jeres prioriterede kanaler – jeres touchpoints.

BRUG KUNDEDATA RIGTIGT

Der er meget data tilgængeligt, men udgangspunktet må være, at vi bruger data til at lære kunderne bedre at kende. Når data opsamles og bruges rigtigt i marketing automation software f.eks HubSpot kan vi lære mere om en kundes adfærd

I kan trække interessant data fra Google og Facebook, men pas på med en logisk overfortolkning. Det kan friste jer til at lægge alle æg i én kurv – i den aktivitet der tiltrækker og konverterer bedst. Google analytics er orienteret omkring last click, hvilket vil sige, at det er den kanal, der leverer det sidste klik, der får æren. Analyser viser at det billede er alt for ensidigt.

streg

Vores metode - sådan arbejder vi

Vores LEAD program er et grundlæggende system som består af én kerneopgave, der tager udgangspunkt i jeres markedsføringsstrategi, med det klare formål at erhverve nye kundeemner, der konverteres til et salg. Men ikke nok med det.  Det åbner også mulighed for at opbygge langsigtede kundeforhold.

leadloop-m-ikoner